Asociacija „Lietuvos BMW klubas“

kelione_2008„Ten apleistos pilys griūva
Ant kalnų aukštai;
Milžinų ten kaulai pūva,
Verkia jų kapai.“ (Maironis)

Taip galėtumėme apibudinti mūsų pamatytus vaizdus. Tai – Panemunės regioninis parkas.

Pabuvojome ant Seredžiaus piliakalnių, aplankėme Belvederio dvarą, P.Cvirkos sodybą, susipažinome su Veliuonos ir Raudonės istorija, paklaidžiojome vingiuotais Panemunės pilies labirintais. O Šilinės smuklė dar ir šiandiena kvepia lietuvišku midumi. Iš profesionalaus gido išgirdome daug istorinių faktų ir linksmų legendų.

Antrą dieną aplankėme Jurbarke įsikūrusį skulptoriaus V.Grybo muziejų ir susipažinome su jo garsiais darbais.

Įdomiausia dalis kubiečiams buvo senovinės technikos muziejuje Smalininkuose. Šmaikštus sodybos savininkas Justinas Stonys ne tik parodė sukauptą kolekciją, bet ir pavaišino tikru, kaimišku, gintariniu medumi. O drąsiausieji galėjo užsigerti „miško uogos“ gėrimu.

Kad gamta daro stebuklus, įsitikinome pabuvoję prie „Raganų“ eglės ir apdainuoto Rambyno kalno. Kelionę užbaigėme susipažinę su Tauragės pilies istorija.

Renginio nuotraukas galima pamatyti čia.

„Graži tu, mano brangi tėvyne,
Šalis, kur miega kapuos didvyriai…” (Maironis)