Asociacija „Lietuvos BMW klubas“

  • Buveinės adresas:Tuskulėnų G. 10 – 25, LT – 09212, Vilnius, Lietuva
  • Įmonės kodas:195732955
  • Bankas:AB bankas „CITADELE“
  • Banko sąskaita:LT07 7290 0000 0870 0894
Kontaktai

Kelionė į Lenkijos BMW klubo „2008 Pavasario sutikimo“ renginį

lenkija_20082008 m. gegužės 1 dienos ankstyvą rytą nedidelė 4 automobilių grupelė pajudėjo Lenkijos pasienio kryptimi. Tikslas – Kielce miestas Lenkijos pietinėje dalyje. Oras nežadėjo būti blogas ir gan linksmai nusiteikę, užpildydami trumpųjų radijo bangų eterį šmaikščiais komentarais, mes gan sparčiai judėjome i priekį.

Kirsdami sieną pastebėjom, kad po prisijungimo prie Šengeno šalių, pasienio apsaugos bei muitinės pastatai šiuo metu atrodo labai nykiai. Lenkijoje mus pasitiko „puikūs“ Lenkiški keliai – vienintelis didelis pliusas, kad važiavome ne darbo dieną kuomet sunkiojo transporto eismas yra uždraustas. Atvirai pasakius keliai nebuvo jau tiek blogi – gan daug keliu remontuojama ir nemažai tiesiama naujų, taigi tikėtina, kad po keleto metų situacija pagerės.

 

Mūsų užsibrėžtas maršrutas vedė per Varšuvą. Įvažiuojant į Varšuvą mus pasitiko kilometriniai automobilių kamščiai – visa laimė į priešingą pusę. Deja, toks reiškinys tampa įprastas ir mūsų mylimajame Vilniuje, taigi Varšuvos pavyzdys tik patvirtina miesto augimo pasekmes. Trumpam sustoję Varšuvoje spėjom papietauti bei akies krašteliu pažvelgti į miestą.

Toliau mūsų kelias driekėsi į pietus. Priartėjus prie Kielce miesto mus pasitiko stiprus lietus, kuris pavertė beveik visa kelia bei kaip vėliau pamatėme ir miesto gatves, plaukiančiomis upėmis. Kai kas važiuodami džiaugėsi, kad gali nemokamai „išmaudyti“ savo automobilį, tačiau bendra situacija nebuvo labai saugi ir važiavimo sąlygos tikrai nebuvo lengvos. Pasiekėme tikslą – nedidelį viešbutį esantį keleto kilometrų atstumu už miesto, apsuptą gražios miško žalumos. Ten mus jau pasitiko didelis mūsų kolegų Lenkų bei jų automobilių skaičius. Nedidelė vakarienė, kiek užsitęsęs pasisėdėjimas kelionei aptarti ir pagaliau poilsis prieš sekančią didelių lūkesčių dieną.

Antroji diena Lenkijoje prasidėjo gana anksti ryte. Nelabai organizuotai nuvykome į Kielce žiedinių lenktynių trasą esančią Miedziana Góra vietovėje, kurioje turėjo vykti sportinės rungtys. Trasa įrengta 1977 metais ir turėjo nemažai įtakos Lenkijos automobilių sporto istorijoje. Šiuo metu ji modifikuota ir turi didelį lenktyninį žiedą išeinantį net ir į viešuosius kelius, taip pat vidinę ne ką mažiau įspūdingą kartingo sportui skirtą trasą. Gaila, bet tenka konstatuoti, kad nieko panašaus Lietuvoje mes neturime. Atvykus nuotaiką bandė temdyti vis dar besitiesiantis lietus, tačiau nesišypsančių veidu nesimatė. Sportinėms slalomo rungtims buvo paruoštos dvi trasos dalys ir visi dalyviai padalinti i tris grupes – pagal preliminarų pajėgumą. Viena dalis buvo paruošta lenktynių trasoje, kita kartingo trasoje. Visos grupės rotacijos principu turėjo galimybę važiuoti abiejose paruoštose dalyse. Dvi grupės vienu metu dalyvavo slalomo rungtyse, trečioji tuo metu turėjo galimybę išbandyti naujutėlaitį 635d modelį. Iš pradžių labai šlapia bei slidi trasa kėlė nemažai rūpesčių dalyviams, tačiau įdienojus oras pasikeitė ir artėjant pietų metui jau švietė saulutė, kuri vis labiau džiovino lygų asfalto paviršių ir iš pradžių negirdėtas padangų „cypimo“ garsas tapo vis stipresnis. Dienos pabaigoje visi buvo patenkinti savo pasiektais rezultatais, o mes ypatingai džiaugėmės mūsų draugų Igorio, bei Povilo pasiekimais. Pastarieji su daug silpnesne technika – (e46)320d bei (e36)328i aplenkė tokius monstrus kaip (e46)M3 ar (e92)330Ci ir net sportui ruoštus e30’us. Tuo pat metu vykę (e63)635d badymai taip pat daugeliui paliko malonius prisiminimus. Nors automobilis tikrai įspūdingas, bet galutinius automobilio vertinimus paliekam atvirai diskusijai. Po įspūdingų važiavimų trasoje bei malonių bandomųjų vairavimų, nors ir šiek tik pavargę, bet tikrai geros nuotaikos patraukėme atgal į viešbutį. Ten mūsų laukė speciali vakarienė. Vakarienės metu buvo aptarti dienos įvykiai, bei įteikti apdovanojimai geriausiai pasirodžiusiems trasoje, kur mūsiškiai taip pat neliko tuščiomis rankomis.

Trečioji diena buvo skirta pažintinei kelionei aplankant vietines įžymias vietas. Ryte išsirikiavę į didelę koloną mes pajudėjom. Tiek BМW markės automobilių ši Lenkijos dalis dar tikriausiai nebuvo mačiusi, todėl važiuojant pro gyvenvietes mus akimis lydėjo daugelis tuo metu gatvėje buvusių žmonių. Deja, dėl to paties didelio automobilių skaičiaus mūsų aplankytų vietų skaičius nebuvo didelis – vos dvi, nes švenčių dienomis lankytinos vietos buvo grūste prigrūstos vietinių turistų bei automobilių. Viena iš įspūdingesnių aplankytų vietų buvo kalnas-draustinis Lysa Góra kur visa aplinka yra palikta natūraliai būčiai – bet kokia žmogiška veikla yra uždrausta. Turėjome užlipti į 600 metrų aukštį siekiančią viršūnę, gana slidžiu ir be galo akmenuotu takeliu kurio ilgis siekia apie 2 kilometrus. Nors lipimas ir buvo labai varginantis, tačiau supantis gamtos grožis buvo to vertas – nusivylusių nebuvo. Po ilgos važinėjimo dienos, vakare mūsų laukė „barbeque“ vakarėlis gryname ore, kurio metu turėjome galimybę skaniai pavalgyti bei pabendrauti su susirinkusiais dalyviais. Taigi vakaras tikrai neprailgo.

Ketvirtoji diena buvo skirta grįžimui namo. Iš 4 ekipažų į kelionę namo leidosi tik 2. Vienas ekipažas išvažiavo jau trečiosios dienos pradžioje, o kitas po renginio leidosi dar labiau į pietus – į kalnus. Namo važiavome be didesnių nuotykių, bei sunkumų. Vėlgi, teko matyti begalinius kamščius sugrįžtančiųjų į Varšuvą – tačiau tai mums sunkumų nesukėlė ir pavakaryje jau buvome Vilniuje, kur išsiskirstėme po savo namus, kiekvienas su savo mintimis apie praleistą kelionėje laiką ir patirtus įspūdžius.


Renginio nuotraukas galite pažiūrėti čia