Vairavimo gurmanams. Oficialus Lietuvos BMW Klubas.

Asociacija „Lietuvos BMW klubas“

• Buveinės adresas:Tuskulėnų G. 10 – 25, LT – 09212, Vilnius, Lietuva
  • Įmonės kodas:195732955
  • Bankas:AB bankas „CITADELE“
  • Banko sąskaita:LT07 7290 0000 0870 0894
Kontaktai

2012 m. rudens kelionė po Lietuvą

Kaip ir kiekvienais metais, paskutinį rugsėjo savaitgalį, Lietuvos BMW klubas  organizavo kelionę po Lietuvą.

Šiais metais mes vykome į pietvakarius ir aplankėme Šilutės kraštą. Mūsų maršrutą sudarė apie 50 km.

Kelionės metu susirinko ne mažas būrys dalyvių. Atvyko svečių iš Rusijos (Kaliningrado regionas), Baltarusijos, Latvijos BMW klubų. Bendroje sumoje dalyvavo net 85 dalyviai.

Mūsų kelionė prasidėjo nuo Kintų miestelio ir nuo Kintų Vydūno kultūros centro. Tai vienintelis Lietuvoje muziejus, skirtas žymaus Mažosios Lietuvos filosofo, rašytojo ir kultūros veikėjo Vilhelmo Storostos – Vydūno gyvenimo ir kūrybos palikimui saugoti ir propaguoti. Dalyviai galėjo susipažinti su rašytojo išleistų knygų kolekcija, fotonuotraukų teminės ekspozicijos dalimis, pasakojančios apie rašytojo ir filosofo Vydūno aktyvią kultūrinę veiklą, kovojant už lietuvių kalbos ir kultūros išsaugojimą Mažojoje Lietuvoje.

Aplankius muziejų, keliavome į bene gražiausia vietą Kuršių marių pakrantėje – Ventės ragą. Čia visus sudomino 250 m ilgio molas išeinantis į marias, tad pirmiausia juo ir patraukėme iki pat galo. Fantastiškai giedras dangus ir šiluma, mums leido pasigrožėti šiltu ir gražiu rudeniniu oru, kas paprastai Lietuvoje tokiu metų laiku būna labai retai, tad dalyviai turėjo galimybę daug laiko praleisti atvirame ore, pasidaryti gražių foto nuotraukų atsiminimui.

Šalia molo yra nedidelis muziejus, laboratorijos, tinklai paukščiams gaudyti. Dalyviai galėjo susipažinti su paukščių žiedavimo istorija, paukščių migravimo tyrimais, turtingu šių apylinkių sparnuočių pasauliu, o taip pat išleisti jau žieduotus paukščiukus į laisvę.

Užlipus į daugiau kaip prieš pusantro šimto metų pastatyto Ventės rago švyturio apžvalgos aikštelę, buvo galima pasigrožėti Kuršių marių platybėmis, auksinių Kuršių nerijos kopų ir Nemuno deltos panorama bei didžiuliais mariose apsistojusių bei traukiančių paukščių būriais.

Po šių pramogų visi turėjome smagius pietus gamtoje prie marių kranto, po ko judėjome link Šilutės miesto. Pačioje Šilutėje labai ilgai neužsibuvome, pravažiavome didele BMW automobilių kolona per miestą ir judėjome link vienos seniausių gyvenviečių Nemuno deltoje ir vienintelio Lietuvos miesto esančio saloje– Rusnę. Rusnė taip pat ir pasienio miestelis. Kitoje Skirvytės pusėje Rusijos Federacijos Kaliningrado sritis.

Pavažiuojam šiek tiek toliau ir darome ilgesnę pertrauką Uostadvaryje. Čia dalyviai galėjo apžiūrėti Uostadvario švyturį, pastatytą 1876 m. ir pirmąją vandens kėlimo stotį, pastatytą dar 1907 m. Užlipus į Uostadvario švyturio apžvalgos aikštelę iš kurios buvo puikiai matomos Rusnės ir Minijos apylinkės.

Kelionės pabaigoje dar užsukome pasižiūrėti į Aukštumalos aukštapelkę. Keliaudami vingiuotu Aukštumalos pelkės gamtinis taku, susipažinome su pelke, jos formavimusi, aukštapelkei būdingais augalais bei gyvūnais.

Dėkojame visiems už gausingą dalyvavimą ir lauksime visų kitais metais.